Dat was toen... [img]smile.gif[/img]
Printable View
Dat was toen... [img]smile.gif[/img]
dan moet je niet de term altijd gebruiken.
Ik gebruik tevens de term 'speelt' (als in 'tegenwoordig') en niet 'speelde.' Of is dat robbertje woordschermen te flauw?
* Conceding the point on Good Will Hunting * [img]smile.gif[/img]
Neemt niet weg dat Affleck tegenwoordig verdomd vaak hetzelfde type speelt. Zelf vind ik dat niet eens zo erg; ik verbaas me altijd (tegenwoordig, dus) over mensen die Affleck een reden vinden om niet naar een film te gaan.
Nou durf ik niet te zeggen of deze trailer de revue al heeft gepasseerd, maar... mogen we even? Superhelden in een ouderwetse actiefilm vol foute one-liners en over-the-top action. Tenminste, daar lijkt het op: The Punisher. Het zegt teaser, maar het is wel degelijk een volwaardige trailer.
Enne... Spacker Dave, Mr. Bumpo, Joan the Mouse en The Russian? [img]eek.gif[/img]
Ja, die tweede Punisher trailer... mwoah, ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk toch dat de film niet veel potjes gaat breken. Het concept is al z? oud!
Afgelopen week heb ik Big Fish gezien, de nieuwe film van Tim Burton. En ja, hij is leuk! De film valt uiteen in twee delen: stukje drama, stukje wilde fantasie en sterke verhalen. Het drama is een ondergeschoven kindje, maar de fantasie is Burtons sterke punt en dat maakt van de film een heel genietbaar geheel. Soms absurd, soms hilarisch, soms subtiel... dit is een aanrader.
Ook deze week gezien, maar absoluut g??n aanrader, is Cabin Fever. Okay, het is lovenswaardig dat zo'n first-time horrorregisseur het met beperkte middelen probeert en dus de spanning 'onzichtbaar' moet houden (want geen geld voor special effect monsters en dergelijke), maar voor de rest is dit een uiterst clich?matige productie. Onderling inwisselbare tieners, goedkope schrikeffecten en een einde dat kant noch wal raakt.
Pas!
<font color="#cc6600" size="1">[ March 06, 2004 04:29 AM: Message edited by: Oh! ]</font>
dus 'n eh...
internet-alleen-trailer van Alien vs Predetor
http://www.apple.com/trailers/fox/avp/internet_trailer/
Die ga ik wel eens bij Juniorpress bekijken. ADSL. [img]smile.gif[/img]
Als ik de trailer thuis opvraag, zit ik met mijn ISDN-modempje waarschijnlijk tot en met volgende week zondag te wachten...
Gister The Passion of The Christ gezien. Op zich niet een bijster sterke film vanuit filmisch oogpunt gezien - er wordt veel uitgegaan van enige kennis van de kijkers over de bijbel. En da's een beetje een gemiste kans. Nu zijn karakters onduidelijk voor veel mensen helaas.
Helaas, maar als je net als ik wel de bijbel kent dan is deze film domweg de beste verfilming van het paasverhaal ooit. Het lijden van Christus is pijnlijk duidelijk en simpelweg overweldigend.
Hoewel de film maar zo'n 80 minuten duurt voelt dat absoluut niet zo daar je ogenblikkelijk in een stroomversnelling van gebeurtenissen wordt meegsleurd. Na het zien van de film waren we dan ook even stil... indrukwekkend.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Niet in de bioscoop, neem ik aan, you illegal movie-downloading you! [img]tongue.gif[/img]Quote:
Originally posted by Gently:
Gister The Passion of The Christ gezien.
correct. Gekeken om eea te regelen voor de release hier in Nederland. Schijnt dat nu al veel voorstellingen hier uitverkocht te zijn.